Nieuwe technologieën veranderen de wereld in een razend tempo en de mogelijkheden zijn het voorstellingsvermogen inmiddels ontgroeid. Bedrijven en instellingen ontkomen niet aan een digitale transformatie. Zeker ook omdat de verwachtingen van klanten en eindgebruikers mee veranderen. Bijzondere digitale ervaringen die zij opdoen bij het ene bedrijf, verlangen zij ook van uw organisatie. Hoe blijft u beantwoorden aan de digitale wensen van uw klanten? En wat betekent dat voor uw interne processen? Wat is uw volgende stap in uw digitale transformatie, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de continuïteit van uw bedrijf?

Een leven lang leren

Uit ons onderzoek ‘Een leven lang leren in Nederland’ blijkt dat als we relevant willen blijven in het digitale tijdperk we een omslag moeten maken op het gebied van onderwijs en scholing. Het is van belang dat we ons op op lange termijn scholing richten en niet op korte termijn. Hoe? Lees meer hierover in ons onderzoek.

Digitale kampioenen

Wat digitale kampioenen gemeen hebben is dat zij volledig geïntegreerde ecosystemen hebben waarin ze steeds weer op zoek gaan naar verbeteringen op het gebied van klantoplossingen, bedrijfsvoering, technologie en personeel. In zes concrete stappen helpen wij u hierbij, zodat u van een digitale beginner een digitale kampioen wordt. Hoe? Dat leest u in onze publicatie ‘Digital Champions’.

Business, eXperience & Technology

Wij helpen met uw digitale transformatie door bedrijven en organisaties te bekijken door drie verschillende lenzen: Business, eXperience en Technology. Onze waarnemingen brengen we samen in een holistische visie op uw verandering. Dit noemen we de BXT-benadering.

Voor businessvragen hebben wij experts in huis die uw sector kennen, verandermanagers, fiscalisten en financieel deskundigen – zoals u ook bij andere projecten van ons gewend bent.

Een belangrijk aspect bij digitale transformatie is de experience – de beleving die door digitale middelen ontstaat. We onderzoeken, testen en begeleiden de experience van uw klanten, medewerkers en andere belanghebbenden.

Technologie is het middel om business en experience te verbinden. Of dat nu om uw huidige technologie gaat zoals het bestaande IT-systeem, of om nieuwe technologie zoals blockchain.

Bron: PwC