Zoals eerder bevestigd gaat Credit Expo 2020 dit jaar definitief door op donderdag 5 november in het NBC te Nieuwegein met een COVID-19 proof concept.

Wij hebben er samen met het NBC hard aan gewerkt om een veilige beursomgeving te creëren voor alle aanwezigen. Daarbij gaan we verder dan de maatregelen van het RIVM. Wat houden de aanpassingen precies in?

  • De dag wordt ingedeeld in vier tijdsloten van 2,5 uur | 8.00 tot 10.30 uur | 10.45 tot 13.15 uur | 13.30 tot 16.00 uur | 16.15 tot 18.30 uur |
  • Binnen elk tijdslot is er ruimte voor maximaal 200 bezoekers om de 1,5 meter afstand te waarborgen. Reserveer daarom nu alvast een tijdslot.
  • We vragen iedereen om vooraf te registreren binnen het gewenste tijdslot. Het is dit jaar helaas niet mogelijk om op locatie te registreren.
  • Er komt een event app waarmee u een persoonlijk programma kunt samenstellen en vooraf afspraken kunt maken met standhouders die u graag wilt spreken.
  • De seminars duren dit jaar 30 minuten en worden gedurende de dag meerdere malen herhaald zodat u niets hoeft te missen.
  • Ruimere opzet: er  zijn dit jaar minder standhouders, maar de stands zijn wel veel groter. Dit om de 1,5 meter afstand te waarborgen.
  • Een doordacht protocol met onder andere looproutes, intensieve schoonmaak, aangepaste catering, een gezondheidscheck vooraf & toezicht op klachten.

Thema’s Credit Expo 2020

Skills for the Digital Age
Na een langdurige lockdown als gevolg van Covid-19, zijn we langzaam op weg naar het post-coronatijdperk. Niemand weet precies hoe dat eruit komt te zien. Een ding is wel duidelijk: digitale technologieën zullen versneld worden ingevoerd. Ook binnen het Credit Management. Welke digitale vaardigheden dien je als Credit Manager te beheersen? Hoe stel je een toekomstbestendig team samen? In diverse sessies komen deze en andere vragen op het snijvlak van digitale transformatie, human resources en Credit (Risk) Management aan bod.

De impact van Corona op betalingsgedrag
Vrijwel alle bedrijfstakken krijgen in de komende maanden in meer of mindere mate te maken met grote financiële uitdagingen, omdat klanten simpelweg niet meer aan hun financiële verplichtingen kunnen voldoen. De werkloosheid loopt op en het aantal faillissementen stijgt. We blikken terug op het eerste half jaar van deze nieuwe werkelijkheid en nemen u mee in onze bevindingen en oplossingen.

Wanneer is het programma bekend?

Momenteel zijn wij nog druk bezig met de voorbereidingen om er een perfect verzorgd evenement van te maken, dat u als Credit Manager niet mag/wilt missen! De verwachting is dat het programma eind september definitief bekend zal zijn.

Reserveer nu alvast uw e-ticket

Een toegangskaart reserveren is nu reeds mogelijk. Niet onverstandig, want het aantal toegangskaarten is strikts gelimiteerd om de 1,5 meter afstand te waarborgen. Dus wilt u Credit Expo 2020 bezoeken? Klik dan op de onderstaande banner en reserveer vandaag alvast uw e-ticket.

Heeft u vragen of opmerkingen? We horen het graag!

Partner worden van Credit Expo 2020?

Download Partner Brochure Credit Expo 2020 (PDF)


Serge van Groningen
Organisator Credit Expo 2020
M: +31 (0)6-29022791
E: serge@creditexpo.nl