Gisterenavond zijn de coronamaatregelen door het kabinet verder versoepeld. Dit houdt in dat vanaf 1 juli er geen beperkingen meer gelden op het aantal aanwezigen bij bijeenkomsten, zolang er maar 1,5 meter afstand wordt gehouden.

Dat betekent dat Credit Expo 2020 dit jaar definitief doorgaat op donderdag 5 november in het NBC te Nieuwegein. De opzet is aangepast om te kunnen voldoen aan de 1,5 meter afstand regel. Wat houden deze aanpassingen precies in?

  • De dag wordt ingedeeld in vier tijdsloten van 2,5 uur | 8.00 tot 10.30 uur | 10.45 tot 13.15 uur | 13.30 tot 16.00 uur | 16.15 tot 18.30 uur |
  • Binnen elk tijdslot is er ruimte voor maximaal 200 bezoekers om de 1,5 meter afstand te waarborgen. Reserveer daarom nu alvast een tijdslot.
  • We vragen iedereen om vooraf te registreren binnen het gewenste tijdslot. Het is dit jaar helaas niet mogelijk om op locatie te registreren.
  • Er komt een event app waarmee u een persoonlijk programma kunt samenstellen en vooraf afspraken kunt maken met standhouders die u graag wilt spreken.
  • De seminars duren dit jaar 30 minuten en worden gedurende de dag meerdere malen herhaald zodat u niets hoeft te missen.
  • Er  zijn dit jaar minder standhouders, maar de stands zijn wel veel groter. Dit om de 1,5 meter afstand te waarborgen.

Thema’s Credit Expo 2020

Skills for the Digital Age
Na een langdurige lockdown als gevolg van Covid-19, zijn we langzaam op weg naar het post-coronatijdperk. Niemand weet precies hoe dat eruit komt te zien. Een ding is wel duidelijk: digitale technologieën zullen versneld worden ingevoerd. Ook binnen het Credit Management. Welke digitale vaardigheden dien je als Credit Manager te beheersen? Hoe stel je een toekomstbestendig team samen? In diverse sessies komen deze en andere vragen op het snijvlak van digitale transformatie, human resources en Credit (Risk) Management aan bod.

De impact van Corona op betalingsgedrag
Vrijwel alle bedrijfstakken krijgen in de komende maanden in meer of mindere mate te maken met grote financiële uitdagingen, omdat klanten simpelweg niet meer aan hun financiële verplichtingen kunnen voldoen. De werkloosheid loopt op en het aantal faillissementen stijgt. We blikken terug op het eerste half jaar van deze nieuwe werkelijkheid en nemen u mee in onze bevindingen en oplossingen.

Wanneer is het programma bekend?

Momenteel zijn wij nog druk bezig met alle voorbereidingen om er weer een perfect verzorgd evenement van te maken, dat u als Credit Manager niet mag/wilt missen! De verwachting is dat het programma medio september bekend zal zijn.

Reserveer vandaag alvast uw e-ticket

Een toegangskaart reserveren kan nu al. Niet onverstandig, want het aantal toegangskaarten is gelimiteerd om de 1,5 meter afstand te kunnen waarborgen. Dus wilt u Credit Expo 2020 bezoeken? Klik dan op de onderstaande banner en reserveer vandaag alvast uw e-ticket.

Heeft u vragen of opmerkingen? We horen het graag!


Serge van Groningen
Organisator Credit Expo 2020
M: +31 (0)6-29022791
E: serge@creditexpo.nl

Disclaimer: natuurlijk weet niemand zeker wat dit najaar gaat brengen. Wat we wel zeker weten, is dat we er klaar voor zijn om er een succes van te maken!