Op 8 oktober 2014 organiseert EuroSystems voor de tweede keer de Credit Marketing Conference.

Tijdens dit leerzame evenement komen vakgenoten vanuit Sales & Marketing en Credit Management samen om te discussiëren en te leren over specifieke thema’s. Tijdens deze editie draait het om de vraag “Hoe haal ik maximaal voordeel uit de dialoog met mijn klant?”

Onder leiding van dagvoorzitter Mannes Westhuis delen een aantal sprekers uit verschillende branches hun visie op de communicatie met de klant in het credit management proces. Zij verschaffen u inzicht in het nut van klantsegmentatie en een specifieke klantbenadering. Zodat u de dialoog met uw klant op innovatieve kan optimaliseren. Op deze dag staat centraal:

  1. De juiste boodschap
  2. Via het juiste kanaal
  3. Op het juiste moment

Laat u enthousiasmeren door best practices en inspirerende cases. Behoort u tot de doelgroep dan is deelname aan dit evenement gratis.

Meer informatie is te vinden op: eurosystems.nl/credit-marketing/credit-marketing-conference-2014

Bron: www.creditexpo.nl