Anachron, de toonaangevende leverancier van order-to-cash oplossingen en -diensten, presenteert met trots haar nieuwe naam en bedrijfsidentiteit: Order2Cash.

“De afgelopen tien jaar hebben we op de wereldwijde markt een stevige positie verworven als de enige leverancier van volledig geïntegreerde order-to-cash oplossingen. We willen dat onze naam een afspiegeling vormt van onze huidige propositie”, aldus Frank Hoekstra, CEO.

Anachron werd opgericht in 2000 en is sindsdien snel uitgegroeid tot een belangrijke speler op de wereldwijde markt voor e-Invoicing. Zo heeft Gartner Anachron al meerdere malen aangemerkt als een ‘pure player’. De oplossingen van het bedrijf ondersteunen de activiteiten van de meest vooraanstaande merken ter wereld zoals Calvin Klein, GE, Hertz, International Paper, Tommy Hilfiger en Volvo. De afgelopen jaren heeft Anachron haar dienstverlening en technologische expertise uitgebreid om order-to-cash problemen voor klanten op te lossen. Deze innovaties hebben geleid tot de integratie van robuuste online betalings- en creditmanagementfuncties in onze productportfolio. Vorig jaar lanceerde het bedrijf het Order2Cash platform. Hiermee werd het aanbod nog verder uitgebreid met functies voor het veilig online ondertekenen van contracten en beheren van documentstromen.

Met deze aankondiging bevestigt Anachron dat het bedrijf zich volledig heeft ontwikkeld tot een wereldwijde, end-to-end leverancier van order-to-cashoplossingen.

“De naam Order2Cash maakt direct duidelijk wie we zijn en wat we doen”, aldus Hoekstra. “De naam sluit precies aan op onze visie en strategie om ’s wereld belangrijkste leverancier van order-to-cash-oplossingen te blijven.” Daarnaast zal de nieuwe naam verdere groei van de onderneming ondersteunen.

Het bedrijf heeft zijn totale productportfolio bijgewerkt, is gestopt met de merknaam InvoicePortal en heeft alle klanten geüpgrade naar het Order2Cash-platform. Alle op maat gemaakte white-labeloplossingen en de out-of-the-box oplossingen vallen nu dan ook onder het merk Order2Cash.

“Door alles onder Order2Cash te brengen kunnen we een duidelijkere en gerichtere boodschap naar de markt communiceren,” aldus Marco Eeman, CTO. “De naam vormt een afspiegeling van onze klantgerichte benadering en ons streven naar technische excellentie en innovatie. Al onze ontwikkelingen zijn bedoeld voor de order-to-cash-markt en daar blijven we ons ook op richten. De snelle adoptie van ons Order2Cash-platform bevestigt dat klanten tevreden zijn met de geboden dienstverlening. Onze klanten waarderen de toegevoegde waarde die we hun bedrijf bieden. We zullen de relatie met onze klanten ook in de toekomst blijven verbeteren, ontwikkelen en versterken.”

“De naam Anachron staat synoniem voor corporate e-Invoicing. Hoewel we ontzettend trots zijn op alles wat we tot nu toe hebben bereikt, staan onze klanten voor uitdagingen die veel verder reiken dan alleen het versturen van facturen. In combinatie met de uitbreiding van onze dienstenportfolio en de groeiende vraag naar onze diensten, denken we dat de tijd rijp is voor een nieuwe merknaam. We willen graag de norm zijn waar andere bedrijven met hun oplossingen naar streven.”

Order2Cash zorgt voor een naadloze integratie van het volledige debiteurenproces binnen een organisatie en wereldwijd. De oplossing wordt gebruikt door Fortune 500-bedrijven tot middelgrote bedrijven op alle 7 continenten. Ga voor meer informatie over Order2Cash en alle mogelijkheden naar www.order2cash.com

Bron: www.creditexpo.nl