Arvato Financial Solutions wordt Riverty. Het bedrijf heeft de ambitie om een thought leader te zijn in de FinTech-wereld door gebruik te maken van financiële technologieën, data en procesoptimalisaties om daarmee duurzame groei voor haar klanten te bevorderen en een positieve bijdrage te leveren aan een duurzaam economisch ecosysteem.

Mensen en hun behoeften centraal stellen bij alle activiteiten – dat is het belangrijkste element van de nieuwe positionering van het bedrijf. Riverty draagt bij aan een maatschappij waarin financiële transacties eerlijke, inclusieve en duurzame groei bevorderen. En waarin waarde wordt gecreëerd met vertrouwen en ervaring als sleutels tot succes.

Tegelijkertijd is Riverty ook een antwoord op nieuwe sociaal-economische ontwikkelingen. Fysieke en virtuele werelden smelten samen. Zij brengen een ingrijpende verandering teweeg die vraagt om slimme en eigentijdse oplossingen voor betalings- en debiteurenbeheer die de nieuwe uitdagingen van de gedigitaliseerde VUCA-wereld het hoofd bieden door veerkracht en een agile mindset. Samen met klanten en partners richt de Bertelsmann-dochter zich daarom op een ontwikkeling van onderling verbonden ecosystemen om eerlijke, duurzame groei te bevorderen.

“Onze transformatie is het antwoord op de uitdagingen en de eisen van onze tijd. Wij willen samen met consumenten, klanten en partners de volgende generatie financiële producten creëren. Holistisch denken, onze people-first benadering en het geloof in onderling verbonden ecosystemen zijn belangrijke pijlers om dit te bereiken. Met Riverty brengen we onze productlijnen en hun sterke punten nog dichter bij elkaar en opereren we vanaf oktober onder één naam”, zegt Jan Altersten, CEO van Riverty.

“People-first omvat ook de meest waardevolle factor die we hebben om succesvol te zijn in deze transformatie – onze medewerkers. Het begint allemaal met het mogelijk maken van een cultuur die onze mensen kracht geeft en motiveert; zowel degenen die al bij ons werken, als degenen die er nog bij komen. Onze innovatiegerichte teams en producten zijn essentieel om het voor zowel bedrijven als consumenten eerlijk en eenvoudig te maken om overzicht te houden over hun financiën. We willen een duurzaam economisch ecosysteem bevorderen om groei en welvaart voor toekomstige generaties mogelijk te maken,” benadrukt Altersten.

Bron: Creditexpo.nl