Tijdens de 9e editie van Credit Expo op donderdag 7 november aanstaande ligt bij MaxCredible meer dan ooit de nadruk op de Customer.

De jarenlange ervaring die de klanten van MaxCredible met het innovatieve MaxCredible platform hebben toont aan dat je als bedrijf het betaalgedrag van de verschillende klantgroepen uitstekend kunt gebruiken om de klantprofielen verder uit te bouwen. Het is een substantieel onderdeel van het Customer Relationship Management. Klik hier voor een interessante video van deze MaxCredible aanpak.   

Onlangs hebben Marcel Wiedenbrugge en Wil Wurtz in hun nieuwste boek The Customer Profit Maxim aangetoond dat samenwerking tussen de financiële en commerciële afdelingen de sleutel is om op een duurzame manier te ondernemen. De bottom-line wordt de top-prioriteit voor alle beslissingen met betrekking tot marketing, sales en service investeringen. Dit resulteert in blije klanten, blije medewerkers en vanzelfsprekend blije aandeelhouders en stakeholders. Het boek is zeer goed ontvangen en is zelfs genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2013 van het Platform Innovatie in Marketing.

Innovatie in marketing en in credit management zijn sinds de start van het bedrijf onlosmakelijk verbonden met MaxCredible. Zo sponsort MaxCredible ook de jaarlijkse Credit Management Innovation Award die sinds 2011 jaarlijks wordt uitgereikt op de Credit Expo. 

In een interview dat Credit Expo eerder had met Simon Evenblij van MaxCredible, kwam uitvoerig  ter sprake hoe belangrijk CRM is voor credit management en andersom. Het MaxCredible platform legt de verbinding tussen betaalgedrag van klanten en bestuurbaarheid van de organisatie. Door klantgroepen ook op basis van financiële cijfers te segmenteren leert de organisatie hoe de relatie met deze klanten verdiept wordt en dus duurzamer. U beschikt sneller over uw geld en tegen lagere kosten.

Om de innovatie in credit management nog verder aan te moedigen geeft MaxCredible op de Credit Expo gratis een exemplaar van het boek The Customer Profit Maxim weg aan bedrijven die meer willen weten over CRM en Credit Management. Een van de specialisten van MaxCredible zal dan een businesscase op maat maken en deze toe lichten. Ook dat is gratis. Het boek ligt voor u klaar op stand NB.52.

Op de stand zijn tevens de auteurs Wil Wurtz en Marcel Wiedenbrugge aanwezig . Zij zijn graag bereid om uw vragen te beantwoorden en het boek te signeren. 

MC_Actie_Credit_Expo_nieuwsbrief

Bron: www.creditexpo.nl