
CBMK | Optimale klantbeleving en betaalde facturen
Voorspelbare geldstromen, minder incassozaken en een betere klantbeleving, dat is wat CBMK mogelijk maakt met een slimme combinatie van data en persoonlijk klantcontact.
Wij geloven dat écht effectief creditmanagement begint bij inzicht in de klant. Door nauwkeurige klantdata te vertalen naar gerichte contactstrategieën, zorgen we dat communicatie persoonlijker, timing beter en resultaat hoger wordt.
De kracht van onze aanpak:
- Persoonlijke klantbenadering op basis van datagedreven klantinzichten
- Effectieve aansturing van betaalgedrag met minder incasso als gevolg
- Versterking van klantrelaties en reductie van schuldenproblematiek
- Meer grip op cashflow en minder financiële risico’s voor uw organisatie
Met deze aanpak helpen wij organisaties in het hele order-to-cash proces:
van het behalen van omzet tot het betaald krijgen van omzet.
Bedrijfsnaam | CBMK |
---|---|
Adres | Henri Wijnmalenweg 5 |
Postcode | 5657 EP |
Plaats | Eindhoven |
Land | Nederland |
Telefoon | 088 040 69 00 |
Internet | https://www.cbmk.nl/ |
service@cbmk.nl |