Op donderdagmiddag 29 juni organiseert SRCM voor directies van incasso-organisaties een roundtable om met elkaar van gedachten te wisselen over Klantgerichtheid en Sociale Incasso in de Oranjerie van landgoed Sandenburg in Langbroek.

Politiek, maatschappelijke organisaties en creditmanagement-opdrachtgevers vragen steeds meer klantgerichtheid van incasso-organisaties. Om debiteurklanten te beschermen tegen extra kosten, ze te helpen bij het oplossen van betalingsproblemen, problematische schulden te voorkomen en een warme overdracht naar de schuldhulpverlening te verzorgen. Maar hoe kun je klantgerichtheid (ook) inzetten voor betere incassoresultaten en oog hebben voor een goede relatie?

Klantrelatie-expert

Daniëlle de Jonge is een veelgevraagd keynote spreker over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht. Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt zij professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties is nuchter, heel praktisch en met humor.

De presentatie van Daniëlle gebruiken we als inspiratie om in het tweede deel van de middag met elkaar te bespreken hoe klantgerichtheid in de dagelijkse incassopraktijk zorg en aandacht combineert met goede of betere incassoresultaten.

Speciaal voor incasso-organisaties

De SRCM-certificering is nu ook beschikbaar voor incasso-organisaties. SRCM verzorgt deze bijeenkomst om incasso-organisaties beter te leren kennen en de waardering en voorkeur voor maatschappelijk betrokken incasseren te vergroten.

Kijk voor meer informatie op: www.srcm-certificering.nl/nieuws/srcm-roundtable-klantgerichtheid-en-sociale-incasso

Bron: SRCM