Turien & Co. Assuradeuren maakt naar tevredenheid gebruik van het Postex communicatieplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Ook de Postex adviseursmodule wordt inmiddels succesvol gebruikt door de adviseurs van Turien & Co.
Postex optimaliseert het automatisch verwerken en aanbieden van documenten en berichten. Bij Turien & Co. betreft dit prolongatieoutput, aanmaningen, mutatiebrieven en overige correspondentie. Het platform van Postex biedt inzage in o.a. de verzend- en betaalstatus van uitgaande berichten. Tevens wordt er gebruik gemaakt van campagnes om eindklanten te stimuleren over te stappen op digitale communicatie.

Turien & Co. biedt, door gebruik te maken van Postex, haar adviseurs een digitale omgeving voor de postverzending. Binnen de Postex adviseursmodule kunnen aangesloten assurantieadviseurs de aan te bieden berichten inzien, opslaan, exporteren en archiveren. De adviseursmodule biedt de mogelijkheid tot controle en personalisatie van de te verzenden documenten naar relaties. Uitgaande documenten en berichten kunnen digitaal aan de eindklant worden aangeboden vanuit een eigen afzenderdomein met bijbehorende huisstijl. Daarnaast wordt er vanuit de verschillende communicatiekanalen automatisch verwezen naar de actuele polisvoorwaarden.

Postex geeft adviseurs inzage in door de eindklant uitgevoerde acties, zoals iDEAL-betalingen, gewijzigde communicatievoorkeuren, het downloaden van polissen, groene kaarten en polisvoorwaarden.

Turien & Co. heeft het Postex platform geïmplementeerd voor zowel tussenpersoonincasso als maatschappij-incasso en houdt rekening met wensen van de aangesloten adviseurs.

Klantervaring

“Postex is wat betreft het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen een uitstekende oplossing. De integratie met het applicatielandschap zorgt ervoor dat de communicatie naar onze adviseurs en naar relaties soepel verloopt. Het aanleveren van de benodigde documenten is eenvoudig en door de gebruiksvriendelijke interface kunnen onze medewerkers en aangesloten adviseurs gelijk aan de slag.”

Pieter van den Bos, Manager ICT & Facilitair, Turien & Co.

Over Turien & Co.

  • Turien & Co. voorziet in onderscheidende verzekeringsproducten en dienstverlening. Hiermee draagt zij bij aan het succes van haar ongeveer 2000 samenwerkende assurantieadviseurs.
  • De visie van Turien & Co. is om in 2021 de hoogst gewaardeerde aanbieder van onderscheidende verzekeringsproducten en –diensten voor de met hen samenwerkende assurantieadviseurs te zijn.
  • Turien & Co. is gevestigd in Alkmaar en heeft ongeveer 250 medewerkers.

Over Postex

  • Postex is een Nederlands technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie.
  • Ons platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant.
  • Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken ons platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden.

Bron: Postex