Uit onderzoek van Graydon en Credit Expo blijkt dat de credit management professional in de toekomst steeds meer als een strategische businesspartner zal worden (h)erkend. Naast het signaleren van risico’s zal zijn rol ook bestaan uit het identificeren van winstgevende groeikansen.

Synergie op het vlak van data-analyse en data-uitwisseling tussen financiën, marketing en sales is hierbij cruciaal. Maar hoe pakt u dit aan? Credit management experts Eric Van den Broele en Frans van den Heuvel vertellen u tijdens een live webinar op 10 december hoe u groeit van credit management naar opportunity management. U leert van hen hoe u een actieve rol speelt in de zoektocht naar commerciële en rendabele kansen.

In 45 minuten leert u:

  1. Welke rol data momenteel speelt in credit management
  2. Hoe data het credit managementlandschap drastisch gaat veranderen
  3. Hoe credit managers over de toekomst van datagebruik binnen credit management denken
  4. Hoe u evolueert van een uitvoerende rol naar een strategische rol en synergie creëert tussen marketing, sales en financiën
  5. Hoe u naast risico’s ook kansen in kaart brengt

Praktische informatie

  • Datum: 10 december 2015
  • Tijd: 14:00 uur – 14:45 uur
  • Sprekers: Eric Van den Broele, Senior Manager Research & Development Graydon België en Frans van den Heuvel, Research & Learning Specialist, beide specialist op het gebied van risk en credit management
  • Kosten: gratis

Interesse in deelname? Registreer nu hier!

Bron: Graydon