Geen standaard nieuwsbrief maar Gratis Advies op Maat.

Elke dag adviseren we bedrijven op het gebied van online marketing, content marketing, inrichting van hun websites, lead nurturing enzovoort.


De ene keer zitten we aan tafel bij een software ontwikkelaar, de volgende dag bij een uitzendbureau, verzekeraar of bij een financieel dienstverlener. Kortom heerlijk afwisselend werk.
Het mooie van ons werk is dat we zelf elke dag leren. Om onze relaties goed van dienst te kunnen zijn, verdiepen we ons graag in hun business; Wie zijn de klanten, hoe zit de sales cyclus in elkaar, hoe ziet de concurrentie eruit en waar liggen de kansen.

Een steeds terugkerend startpunt is de ‘buyer persona’. Wie zijn je ideale klanten; wat drijft ze, wat kenmerkt ze, hoe en waar zoeken ze hun informatie, etc.
De reden waarom je de buyer persona’s goed in kaart wilt brengen, is dat je je sales cycle dan kan afstemmen op de ‘buyer’s journey’. Met andere woorden, je zorgt er voor dat je verkoop processen zo goed mogelijk aansluit bij de manier waarop jouw doelgroepen een aankoop (willen) doen.

Een algemene email nieuwsbrief hoort daar eigenlijk niet bij. Als potentiële koper wil ik alleen voor mij relevante informatie ontvangen. Sterker, ik wil informatie ontvangen waar ik op dit moment echt iets mee kan. Daarom hebben we besloten dat ook wij geen periodieke nieuwsbrieven meer gaan verzenden naar onze mailinglijst.

Wat gaan we dan wel doen, wat is de Vriendendienst?

Vanaf nu kan je je aanmelden voor de Hakapero Vriendendienst. Wanneer je dit hebt gedaan, ontvang je elke 2 weken een op maat gemaakt en gratis advies met betrekking tot online marketing.

Dit kan gaan over je website; Hoe kan je deze beter geschikt maken voor lead generatie, ben je voldoende vindbaar, hoe doen je concurrenten het online?
Het kan ook gaan over je aanwezigheid (of afwezigheid) op social media, email marketing, tips om concurrentie analyse uit te voeren, etc. 

 vriendendienst-tegeltje

Het is vaak zo dat je met kleine ingrepen een groot verschil kan maken. We sturen je naast een advies ook gratis relevante templates, links naar voorbeelden, ebooks, whitepapers en nog veel meer.

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we om het formulier van de Vriendendienst volledig in te vullen. Wordt dus een Vriend van Hakapero en maak gebruik van de Vriendendienst!

call-to-action--Vriendendienst

Bron: Hakapero